
Nieuw partnerschap: Maatwerk Online
Stichting Campus Nederland en Maatwerk Online gaan samen werken aan een originele en vernieuwende campagne. Met behulp van de campagne wil Campus Nederland meer impact maken en een bijdrage leveren aan de ontwikkeling van kinderen. Maatwerk Online levert, vanuit het geloof dat het belangrijk is om maatschappelijk verantwoord te ondernemen, hun online marketing kennis en creativiteit aan bij het ontwikkelen van de campagne.
Als Full Service Digital Agency is de mantra van Maatwerk Online: “Impact maken en andere inspireren hetzelfde te doen.” Dit gaat verder dan impact maken en inspireren voor hun klanten alleen. Ze zetten dit ook door in hun maatschappelijke bijdrage. De organisatie beseft zich maar al te goed dat gelijkheid van kansen niet voor iedereen vanzelfsprekend is. Daarom zetten zij ieder jaar een deel van hun winst opzij om impact te maken op maatschappelijk vlak. Dit jaar hebben zij gekozen voor een samenwerking met Stichting Campus Nederland. Samen gaan wij een campagne opzetten met als doel Stichting Campus Nederland landelijk op de kaart te zetten, waarbij het uitgangspunt is om kinderen in hun kracht te zetten.
Over de samenwerking:
Jasna Olar, Communicatiemedewerker Stichting Campus Nederland: “We zijn ontzettend blij en dankbaar dat Maatwerk Online het Communicatie team versterkt met hun kennis en expertise gedurende deze campagne. Door deze waardevolle samenwerking kunnen wij doelgericht stappen maken en zo meer kinderen door heel Nederland bereiken met onze programma’s. Wij kijken uit naar de ontwikkeling van de campagne de komende maanden!“
Nick Heurter, Managing Director Maatwerk Online: “Wij zijn dankbaar dat we mogen bijdragen aan een geweldig organisatie als Stichting Campus Nederland. Als Rotterdamse ondernemers kunnen we onszelf veel actiever inzetten om de gelijkheid in de stad te herstellen. Zowel bij Campus Nederland als Maatwerk Online staat talentontwikkeling hoog in het vaandel. We vinden de manier waarop de stichting zich inzet voor die gelijkheid geweldig en herkennen ons onwijs in de identiteit en cultuur. Lekker Rotterdams. Aanpakken en impact maken.”
Wij kijken ontzettend uit naar deze samenwerking en naar de campagne die we gaan neerzetten.